Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Σήμερα, είχα να πω δυο λόγια, στον χρήστη «Ἠλίας Χορευταρῆς», ο οποίος όμως –παρά το χοροπηδηχτό του όνομα, δεν πετάγεται καν απλά σαν χορευτής καν-καν σε μια συζήτηση (σε σελίδα φίλης μου), αλλά και σαν της μαϊμούς την… τσουτσού, επίσης!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Korina Katerina Stamatiou, (πάνω φωτό), κοινοποίησε...  
4 ΗΜΕΡΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ:
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΤΗΛ.2310…..
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΙΚΗ ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ;
Ἠλίας Χορευταρῆς 

Panagiotis Michalopoulos,
Περισσότερη παπική εἶναι ἡ δική σου εἶκόνα...,
παρά τοῦ ναοῦ Τῆς Παναγίας μας ἐν Τήνῳ...
Panagiotis Michalopoulos 

Ποια εικόνα μου είναι παπική; Εγώ δεν άγιασα ακόμα! Χα!
Και γιατί κάνεις αμέσως προσωπική επίθεση σε ένα θεολογικό σχόλιο; 

Αν μπορείς, να απαντήσεις επίσης θεολογικά. 
Εγώ, μπορώ να σου αποδείξω ότι η εικόνα είναι παπική. Εσύ μπορείς να μου αποδείξεις το αντίθετο; Με επιχειρήματα όμως!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=408433202529770&set=p.408433202529770&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: