Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Ώρα να πούμε ΠΡΟΣΕΥΧΗ, και... καληνύχτα!

Ώρα να πούμε ΠΡΟΣΕΥΧΗ, και... καληνύχτα!
Και μη ξεχνάμε…
«πᾶς ὅς ἄν ἐπικαλέσηται τό ὄνομα Κυρίου σωθήσεται.» (Πράξ. β΄21)
(Ὅποιος ἐπικαλεστεῖ τό ὄνομα τοῦ Κυρίου θά σωθεῖ.)
Αυτά για σήμερα!
«Δι' ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός ημών, ελέησον και σώσον ημάς. Αμήν.»

Η ΠΑΝΑΓΙΑ, ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ.
http://xairete.blogspot.gr/search/label/H-PANAGIA-DEN-SWZEI


ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Παιδιά Έφηβοι Νέοι 

Η Θεοτόκος με τις μεσιτείες της εισακούεται από το Θεο. Φυσικά ο Θεός σώζει
Παιδιά Έφηβοι Νέοι 
Υπό αυτή την έννοια λέμε το Υπεραγία Θεοτόκος σώσον ημάς 
Panagiotis Michalopoulos 
ΔΙΑΒΑΖΩ: 
1) Επειδή, ένας Θεός υπάρχει, ένας είναι και ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός. (1 Τιμόθεου 2:5)
Το εδάφιο αυτό μιλάει για ΕΝΑ μεσίτη και αυτός είναι ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ. Συνεπώς δεν μπορούμε να μιλάμε για πολλούς μεσίτες και για άλλα... 

1) Επειδή, ένας Θεός υπάρχει, ένας είναι και ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός. (1 Τιμόθεου 2:5)
Το εδάφιο αυτό μιλάει για ΕΝΑ μεσίτη και αυτός είναι ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ. Συνεπώς δεν μπορούμε να μιλάμε για πολλούς μεσίτες και για άλλα πρόσωπα εκτός από το Χριστό, έστω και αν έζησαν εδώ στη γη κατά το θέλημα του Θεού.
2) Και δεν υπάρχει διαμέσου κανενός άλλου η σωτηρία, επειδή, ούτε άλλο όνομα ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ κάτω από τον ουρανό ανάμεσα στους ανθρώπους, διαμέσου του οποίου πρέπει να σωθούμε. (Πράξεις 4:12)
Όπως είναι ένας ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ.
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.
Όποιος σφετερίζεται κάποιον από αυτούς τους τίτλους του Χριστού, είναι από τον διάβολο.
Όποιος αποδίδει κάποιον από αυτούς τους τίτλους, σε άλλα πρόσωπα , ΠΛΑΝΑΤΑΙ.

3) Ποιος είναι εκείνος που κατακρίνει; Ο Χριστός είναι αυτός που πέθανε, επιπλέον δε και αναστήθηκε, ο οποίος είναι στα δεξιά του Θεού, ο οποίος και μεσιτεύει για μας.
(Ρωμαίους 8:34)

Ο ΕΝΑΣ μεσίτης που είναι Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, βρίσκεται στα δεξιά του Θεού αυτή τη στιγμή και μεσιτεύει για μας. Για κανένα άλλο πρόσωπο δεν λέει ο Λόγος του Θεού ότι είναι στα δεξιά του Θεού και μεσιτεύει για τους ανθρώπους.
4) Γι΄ αυτό, μπορεί και να σώζει ολοκληρωτικά αυτούς που προσέρχονται στον Θεό δια μέσου αυτού(του Ιησού Χριστού), ζώντας πάντοτε για να μεσιτεύει για χάρη τους (Εβραίους 7:25)
Για να σωθείς θα πρέπει να προσέλθεις στο Θεό ΔΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, διότι αυτόν όρισε ο Θεός ΣΑΝ ΜΕΣΙΤΗ. Αν χρησιμοποιήσεις άλλους μεσίτες ο Θεός ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ.
5) Τώρα, όμως, ο Χριστός έλαβε εξοχώτερη υπηρεσία, καθόσον είναι και μεσίτης μιας ανώτερης διαθήκης, που νομοθετήθηκε με ανώτερες υποσχέσεις.(Εβραίους 8:6)
Το έξοχο λειτούργημα της μεσιτείας το έχει όπως φαίνεται και εδώ ο Ιησούς Χριστός. Είναι ο μόνος που το δικαιούται, διότι αυτός θυσιάστηκε για τις αμαρτίες των ανθρώπων.
6) Και γι΄ αυτό είναι μεσίτης καινούργιας διαθήκης, ώστε, …να πάρουν την υπόσχεση οι καλεσμένοι της αιώνιας κληρονομιάς. (Εβραίους 9:15)
Επειδή, ο Χριστός δεν μπήκε σε χειροποίητα άγια, αντίτυπα των αληθινών, αλλά στον ίδιο τον ουρανό, για να εμφανιστεί τώρα μπροστά στο Θεό για χάρη μας. (Εβραίους 9:24)
Μόνο για τον Ιησού Χριστό, λέει ο Λόγος του Θεού, ότι εισήλθε στον ουρανό, να παρουσιαστεί μπροστά στο Θεό υπέρ ημών, δηλαδή για να μεσιτεύει για μας.
7) Παιδιά μου, αυτά σας τα γράφω για να μη αμαρτήσετε. Αν όμως, κάποιος αμαρτήσει, έχουμε παράκλητο προς τον Πατέρα, τον Ιησού Χριστό τον δίκαιο. (1 Ιωάννη 2:1)
Ο μοναδικός παράκλητος που έχουμε δίπλα στο Θεό είναι ο Ιησούς Χριστός. Κανένα άλλο πρόσωπο δεν μπορεί να παρακαλέσει τον Θεό για μας, σε κάτι που έχουμε ανάγκη. Μάταια προσεύχεται κάποιος σε άλλα πρόσωπα (αγίους), ώστε να παρακαλέσουν τον Θεό για χάρη τους.
8) εκείνο που είδαμε και ακούσαμε, εξαγγέλλουμε και σε σας, για να έχετε κι εσείς κοινωνία μαζί μας, και η δική μας, μάλιστα, κοινωνία είναι μαζί με τον ΠΑΤΕΡΑ και μαζί με τον ΥΙΟ ΤΟΥ, τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ. (1 Ιωάννη 1:3)
Δεν μας επιτρέπεται να έχουμε κοινωνία με τον αόρατο πνευματικό κόσμο, με άλλα πρόσωπα (αγίους, αγγέλους), παρά ΜΟΝΟ με δυο πρόσωπα, ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ και ΤΟΝ ΥΙΟ που είναι ο Ιησούς Χριστός.
Συμπέρασμα: Ο Ιησούς Χριστός είναι Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ μεταξύ Θεού και ανθρώπων. Είναι πλάνη λοιπόν να ζητούμε την μεσιτεία των αγίων!.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=584394471951817&set=a.107798126278123.1073741828.100011438074966&type=3&theater 
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Panagiotis Michalopoulos 

Διαβάζοντας το πρώτο κεφάλαιο του ευαγγελίου του Λουκά, και συγκεκριμένα τα εδάφια από 26 εις 35, τα σχετικά με τον Ευαγγελισμό…
Παρατηρώ:
1. Ποιος λοιπόν ονόμασε «Παναγία», τη Μαριάμ; Επειδή δηλαδή γέννησε το άγιο παιδί («τὸ γεννώμενον ἅγιον κληθήσεται»), θεωρείται –σαν μαμά, και, ανώτερη του; Και έτσι, δικαιωματικά λέγεται «Υπέρ -αγία», «Σούπερ -αγία», και «Παν -αγία; Δεν είναι αυτό υπερβολή; Δεν είναι βλασφημία για τον Άγιο θεό;
2. «Οὗτος ἔσται μέγας καὶ υἱὸς ὑψίστου κληθήσεται», «Κληθήσεται υἱὸς Θεοῦ». Και πραγματικά, ο Χριστός –σαν άνθρωπος δεν είχε πατέρα, παρά μόνο μητέρα. Και σαν θεός, δεν είχε μητέρα, παρά μόνο το θεό πατέρα! Άρα, κακώς η Μαριάμ λέγεται Θεοτόκος, και μητέρα θεού και θεογεννήτρια. Ο θεός είναι άχρονος και δεν γεννήθηκε από την Μαριάμ πριν από δυο χιλιάδες χρόνια τώρα. Άλλη μια αντιευαγγελική λοιπόν τοποθέτηση, άλλη μια βλασφημία κατά του θεού!
3. «ὁ ἄγγελος εἶπεν αὐτῇ· Πνεῦμα Ἅγιον ἐπελεύσεται ἐπὶ σὲ καὶ δύναμις ὑψίστου ἐπισκιάσει σοι·» Κανείς όμως δεν είδε –και γι αυτό και δεν περιγράφεται, το πώς ακριβώς ήρθε στην Μαριάμ το άγιο πνεύμα. Κακώς λοιπόν παρουσιάζεται σαν περιστέρι στην εικόνα της «Ευαγγελίστριας», της «Μεγαλόχαρης», της «Φανερωμένης», της παπικής εικόνας της Τήνου, της «θαυματουργής»! Και κακώς φαίνεται η Μαριάμ, σαν να προσκυνεί! Και κακώς, σαν να παίρνει έναν κρίνο από τον Άγγελο; Όλα αυτά και αυθαίρετα είναι, και βλάσφημα, και αιρετικά!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=584394471951817&set=a.107798126278123.1073741828.100011438074966&type=3&theater
 
NEO ΣΧΟΛΙΟ:
Ioannis Kyriakides
Εμπιστευομαστε μονο τον αηθινο λογο του Θεου και λεμε οχι στις παραδοσεις των ανθρωπων !
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1574734205922586&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: