Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Να μη ξεχάσω, να τα χώσω, γερά, στις φαρδιές τσέπες, του παπά της ενορίας μου!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
https://www.facebook.com/in.nikolaou.aggeloxoriou/photos/a.1510364352390327.1073741830.1111296885630411/1645536522206442/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
Να μη ξεχάσω, να τα χώσω, γερά, στις φαρδιές τσέπες, του παπά της ενορίας μου!
Lena Parodia 
Ετσι μας εμαθαν να τους πληρωνουμε...εδω εναν αγιασμο εθελα να κανω στο σπιτι και η μανα μου ειπε να δωσω κατι του παπα...και εγω σαν το προβατο υπακουσα...ειχα φυλαμενο ενα δεκαευρο και προσπαθουσα να του το δωσω στο τελος του αγιασμου...ο παπας ομως α;;;;απ τους λιγους..δεν το δεχοταν...με το ζορι του το εδωσα και αυτο διοτι το φυλαξα για αυτον τον σκοπο..εμ δεν εξερα βλεπεις και εγω οτι οσοι λειτουργουν για την πιστη δεν πρεπει να χρηματιζονται οπως και οι αποστολοι δεν χρηματιζοταν...και αυτος ο " ατιμος " ο παπας δεν φροντισε να μου το εξηγησει κεινη τη στιγμη ..ετυχε αργοτερα να το διαβασω στο ευαγγελιο και ετσι ανοιξαν τα ματακια μου...

Οχι φιλοι...ποτε μην δινετε χρηματα στους ιερεις για να φερουν σε περας οσα προσταζει η πιστη τους..διοτι οταν λειτουργω για την πιστη μου λειτουργω μονο για αυτην και οχι για τα λεφτα..μαθαν τωρα σε καθρ μνημοσυνο να τα παιρνουν...

Καθε κληρικος πρεπει να εργαζεται αλλου οπως ολος ο κοσμος.θα παρει λεφτα για την προσφορα του στην πιστη ΜΟΝΟ οταν δεν εχει εισοδημα απο αλλου και ΜΟΝΟ τα λιγα που χρειαζονται για να ζησει.

Εξαλλου αν πληρωθει εδω στη γη για το καλο που προσφερε τοτε αυτη ηταν η πληρωμη του και παει και τελειωσε..αν ομως δεν πληρωθει εδω στη γη για το καλο που εκανε ο θεος θα τον ανταμειψει στον ουρανο...μην τον πληρωνετε το λοιπον και αφηστε τον ετσι να παρει την ουρανια αμοιβη του που ειναι και σημαντικοτερη. .και γενικα μην πληρωνετε ιερεις οταν ξερετε οτι αυτοι ηδη εχουν αλλο εισοδημα.μην γελιεστε οπως εγω πριν..

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1701381526591186

Δεν υπάρχουν σχόλια: